خواص کندر
نوشته شده توسط : سارا

1- آرتروز

در تحقیقات انجام شده روی اثرات مکمل های گیاهی در سال 2015 مشخص شد که کندر در کاهش درد ناشی از آرتروز و بهبود عملکرد بیماران مبتلا نسبت به دارونماها اثر بهتری دارد.

2- آسم

طبق تحقیقی که سال 2015 در مجله علوم پزشکی و فارماکولوژی منتشر شد کندر می تواند به بهبود عملکرد سیستم تنفسی بیماران مبتلا به آسم کمک کند و نیاز آنها به اسپری های استنشاقی آسم را کاهش دهد. در این تحقیق مشخص شد کسانی که به همراه درمان های استنشاقی شان از مکمل های کندر استفاده می کردند نسبت به بیمارانی که فقط از اسپری های استنشاقی استفاده می کردند بهبودی بیشتری داشتند. 

3- بیماری کرون

مطالعات منتشر شده درباره بیماری های مربوط به التهابات روده ای حاکی از آن هستند که مصرف عصاره کندر می تواند باعث بهبودی سریعتر مبتلایان به بیماری کرون شود. در واقع علائم بیماری در بیمارانی که از عصاره کندر استفاده کرده بودند بعد از 12 ماه با عود و شدت کمتری به همراه بود و روند بهبودی بیشتری در آنها مشاهده شد.

4- بیماری های التهابی روده

در سال 2007 محققان 31 فرد مبتلا به بیماری کولیت کلاژنیک (نوعی التهاب روده ای که باعث اسهال مزمن می شود) را مورد آزمایش قرار دادند. در نهایت مشخص شد مصرف عصاره کندر سه بار در روز و به مدت شش هفته موثرتر از مصرف دارونماهاست و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به التهابات روده ای را افزایش می دهد.

ادامه مطلب...





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: